16 Eylül 2013 Pazartesi

Tavsiye Kanalı'ndan D Shopping "Her Meleğe Lazım" Kampanyası

Selam zarif hanımlar (hanımlar diyorum ama blogumu takip eden beyler olduğunu sanmıyorum, varsa da aflarına sığınırım :) )

Blog yazarlığının misyonlarından olan "tavsiye etme" davranışını sistemli hale döken "Tavsiye Kanalı" sitesine üye olarak Tavsiye Meleklerine katılmıştım. Geçenlerde beni kargo şirketinden arayıp D shoppingten kargom olduğunu ve adresimde eksiklikler olduğunu söylediler. Malum benim bazı kargo şubeleriyle sıkıntılarım olunca (merak edenler için bknz: tebrikler ve teessüfler) direk iş yerimin adresini verdim. ertesi gün işe gittiğimde kargom çoktan gelmişti bile. heyecanla açtığımda tam da ihtiyacım olan ve almayı düşündüğüm bir cüzdanla karşılaşınca çoook mutlu oldum.



Kutudan ayrıca D shoppinge ait sonbahar 2013 kataloğu ile üç adet 100 tl lik alışverişe 10 tl indirim çeki çıktı. Kataloğu inceledim, çok orinal ürünler var. Alacağım ürünleri belirleyip hediye çeklerinden birini kendime ayırdım ama diğer iki tanesini bu posta yorum yazan ilk iki kişiye vermeyi düşünüyorum. Öyle çekiliş filan yapmayı düşünmüyorum, isteyen takipçim olup bu yazının altına indirim çekini istediğine dair yorum yazsın yeter.

Hepinize güzel günler, bol alışverişler.

Size de çoook teşekkürler Tavsiye Kanalı ve D shopping :)

SEYNEP

10 Eylül 2013 Salı

Sandalye Yenilemece

Merhaba dostlar;
Okullar açılmadan aklımdaki projeleri uygulama çalışmalarım devam ediyor. Bunlardan biri de yıpranmış, eskimiş ve plastik kılıfı yer yer yırtılmış sandalyelerimin yüzlerini yenilemek oldu. Bunun için artık işime yaramayan eski ipek eşarplarımı kullandım. Şimdi size resimlerle ne yaptığımı biraz anlatmaya çalışacağım.

Öncelikle eşarbımı güzelce yıkayıp, ütüledim.

Daha sonra tornavida yardımıyla sandalyenin vidalarını sökerek minderleri çıkardım.

Yapıştırıcı olarak eve yeni taşındığımda aspiratör borusunu yapıştırmak için Koçtaş'tan aldığım ısıya dayanıklı bant kullanmaya karar verdim. (Bu bantın üzerindeki çizgiler aslında içindeki tel ağ. Bu yüzden oldukça sağlam bir bant. 8 TL gibi bir ücretle almıştım. )

Sandalyenin eskimiş kılıflarını söktüm çıkardım.

Eşarbı sandalye parçalarının büyüklüğüne göre keserek defter kaplar gibi arkasından bantla yapıştırdım. Yapıştırırken iyice gerdirmeye dikkat ettim. 


Son olarak söktüğüm vidaları tekrar yerine taktım. Vee işte yeni sandalyem :)

Hızımı alamayıp diğer sandalyemi de benzer model bir eşarpla kapladım. İkisi de çok cici oldular.


7 Eylül 2013 Cumartesi

Tebrikler ve Teessüfler

Merhaba ekranların ardındaki güzel gözleriyle yazılarımı okuyanlar :)
Başlıktan da anlayacağınız gibi bu yazımda bazı firmalara tebriklerimi iletirken bazılarına ise tessüflerim ileteceğim. tebrikler ile hemen başlayalım çenem düşmeden :))

TEBRİKLER
1) Geçenlerde saç dökülmesi ve cilt çatlakları için doktora gitmiştim. Doktor Hanım bana bir kaç şampuan ve cilt kremi önermişti. Bu tarz ürünleri satın almadan önce mutlaka internetten araştırır, hem kullananların yorumlarını okur, hem de fiyat karşılaştırması yaparım. Bu sefer uygun fiyatından dolayı daha önce hiç alışveriş yapmadığım  www.dermoeczanem.com u  denemeye karar verdim. Siparişi akşamüstü gibi vermeme rağmen ertesi gün öğle olmadan ürünün elime geçmesi beni çok şaşırttı. Sadece teslimat hızlarına değil fiyatlara da bayıldım. Teşekkürler www.dermoeczanem.com

2) Kardeşimin düğünü için kendime birşeyler bakarken Setrms mağazası Fatih şubesine uğradım. Fatih'deki bir çok mağazanın aksine müşteriler ile çok güzel ilgileniyorlar. Nitekim aradığım kıyafeti uygun bir fiyata sadece bakmak için gittiğim halde satın alarak çıktım mağazadan. (Kıyafetimi merak edenler, düğün geçtikten sonra postunu yapacağım, biraz sabredin :) ) Hem güzel tasarımlarından hemde güleryüzlerinden dolayı tüm Setrms ailesine teşekkürler, tebrikler..


TEESSÜFLER
1) Fatihte kıyafet bakarken daha önce başka şubelerinden alışveriş yaptığım Alvina mağazasına girdim. Üçüncü katta abiyelerden birinin bedenin kalmadığını görünce hangi şubelerinizde vardır bakabiliyor musunuz diye sordum. ve karşılaştığım tavır karşısında şok oldum. Gayet kaba saba bir üslupla, varsa gidip alacakmıymışım Türkiyenin bir ucuna, önce başka bir rengini denemem lazımmış, ondan sonra bakarmış vs vs bir sürü ses yükselterek konuşmalar ile karşılaştım. Bir de üstüne üstlük sanki ben bağırıyormuşum gibi suçlamaya maruz kaldım. Görevli kızın yaka kartında (eğer doğruysa) isim olarak "Buket" yazıyordu. Alvina yetkililerine mail atarak şikayetimi ilettim ama teessüflerimi bir kere de buradan iletmek istedim.

2) İnternetten sık alışveriş yapan biri olarak Yurtiçi kargonun Beylikdüzü şubesi ile her seferinde sorun yaşıyorum. Telefonla aradığımda hiç bir zaman cevap vermiyorlar, kargomu almaya gittiğimde her seferinde önümde bir kaç kişi olmasına rağmen çooook uzun süre bekliyorum. Bir keresinde kargomu bulamadıklarını , buldukları zaman evime getireceklerini söyleyip beni geri eve gönderdiler. Tabi ne gelen oldu ne giden. İki gün sonra tekrar gittim, kargomu uzun arayışlardan sonra bulup teslim ettiler. Özür dilemelerini geçtim bari işlerini güleryüzle yapsalar. Sanki zorla gelip çalışıyorlarmış gibi bir halleri var. Sırf bu yüzden alışverişlerimde artık işyerimin adresini veriyorum ki Beylikdüzü şubesi ile muhatap olmayayım.

İçimde kalmasın türünden bir post oldu bu sefer :) Hepinize güzel günler..
SEYNEP
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...