16 Eylül 2013 Pazartesi

Tavsiye Kanalı'ndan D Shopping "Her Meleğe Lazım" Kampanyası

Selam zarif hanımlar (hanımlar diyorum ama blogumu takip eden beyler olduğunu sanmıyorum, varsa da aflarına sığınırım :) )

Blog yazarlığının misyonlarından olan "tavsiye etme" davranışını sistemli hale döken "Tavsiye Kanalı" sitesine üye olarak Tavsiye Meleklerine katılmıştım. Geçenlerde beni kargo şirketinden arayıp D shoppingten kargom olduğunu ve adresimde eksiklikler olduğunu söylediler. Malum benim bazı kargo şubeleriyle sıkıntılarım olunca (merak edenler için bknz: tebrikler ve teessüfler) direk iş yerimin adresini verdim. ertesi gün işe gittiğimde kargom çoktan gelmişti bile. heyecanla açtığımda tam da ihtiyacım olan ve almayı düşündüğüm bir cüzdanla karşılaşınca çoook mutlu oldum.



Kutudan ayrıca D shoppinge ait sonbahar 2013 kataloğu ile üç adet 100 tl lik alışverişe 10 tl indirim çeki çıktı. Kataloğu inceledim, çok orinal ürünler var. Alacağım ürünleri belirleyip hediye çeklerinden birini kendime ayırdım ama diğer iki tanesini bu posta yorum yazan ilk iki kişiye vermeyi düşünüyorum. Öyle çekiliş filan yapmayı düşünmüyorum, isteyen takipçim olup bu yazının altına indirim çekini istediğine dair yorum yazsın yeter.

Hepinize güzel günler, bol alışverişler.

Size de çoook teşekkürler Tavsiye Kanalı ve D shopping :)

SEYNEP

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...